Goodbye she said,I'm off to join the Circus

donderdag 13 juni 2013

....nieuwe job.....

 'Dan moet je gewoon terug beginnen'
'Ja,da weet ik....maar met wat en hoe...?'
'Gewoon,met de dingen die je bezig houden!!'


'Hoe maak je die boekentasjes?Heb je daar een patroon van?'
'Neen,niet echt,maar ik was aan het denken om die op mijn blogje te gooien?'
'Ja!Doen!'
 De gesprekjes en een aantal varianten hierop,vonden zich de laatste tijd geregeld voor.En vandaag weer eentje,dus begin ik maar (weer) en wel zo,met 'reclame'!


           



Voor dus mijn nieuwe job,een dikke maand geleden kwam er op facebook iets voorbij.Er ging een winkel open,eentje van Petit Pan.En daar zochten ze nog iemand voor.
Dus trok ik mijn stoute schoenen  blauwe botjes aan en ging naar een sollicitatie..Na die eerste afspraak wou ik de job zeker en na die eerste mail sprong ik net geen gat in de lucht.


Dus vanaf heden kunt u mij vinden,in de Nationale straat 63 te A'pen,alwaar ik mij sta de vergapen aan al dat moois en waar u en ik zeer hebberig worden!
Voor wie nog niet is langsgekomen,u bent met deze gewaarschuwd!!Mooi dat dat is!!!


Voor de rest ben ik net als de natuur uit een donker winter ontwaakt en kan ik me weer met plezier achter mijn knip en naaitafel zetten,dus het volgende dat ik hier post,zal over iets gemaakt gaan...of misschien over mijn kipjes en hun haan..of de vorderingen in het 'project Huis'..Of gewoon,een liedje dat in mijn hoofd zit...en die uitleg over die boekentasjes,die mag u ook verwachtten...ooit..zaagt er maar achter ;)
dan komt die misschien vlugger?

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten