Goodbye she said,I'm off to join the Circus

zondag 3 maart 2013

handwerkclubje versus naaiclubje

Ja,eindelijk of misschien meer 'hier ook ja' een handwerk/naaiclubje,

we hadden dit allang gezegd,eens een testje gedaan,terug in de kast gestopt en dan nu (nu ik wat meer tijd heb) terug boven gehaald: een naaicafé ,een handwerkclubje of zelfs naaiclubje....

Een zaaltje staat bijna  vast,nog effe wachtten of de doorgegeven data's ok zijn.
Een naam kwam heel spontaan tot mij,toen ik aan het werken was....Het Stoffen Tijdperk voorlopig nog in de hele kleine kinderschoentjes,maar heb er wel zin in.
Ik dacht om niet in termen als workshops en tutorials te werken,maar wel in thema's?Dus in het begin van de lente bv lente,pasen...In augustus 'terug naar school'.
Dan had ik ook nog thema's als :tas en inhoud,voor het huis,voor de kinders, rokjes (daar geraken we niet onder uit vrees ik) ,lazy sunday, enz...

De vraag is nu,vragen we inkom of lidgeld?Een vrije bijdrage?Sponsors?Bakken we zelf of kopen we?....enz
Ikzelf zou het heel graag allemaal wat vrijblijvend willen doen,maar wordt er door velen aan herinnerd dat dat niet werkt,dat mensen dan eerder niks geven dan wel....Ik weet het niet,sta een beetje met mijn rug tegen de muur,want ik wil er nu ook geen geld insteken,ik zou bv graag een bibliotheekje aanbieden,maar om nu mijn eigen boekjes daar te leggen?Ik zou dus met het geld dat we binnenkrijgen en niet op doen aan thee en koffie een bibliotheekje willen aanleggen.

Hoe doen ze dat bij een ander?Misschien daar eens gaan piepen...

Oh,en als je in de buurt woont,of gewoon in een heel relaxte omgeving wilt babbelen' handwerken' ben je altijd welkom hé,meld je aan op face book of volg het hier een beetje...een mailtje voor verdere info kan ook natuurlijk (irisvael@live.be)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten